banner

Vinyl Acetate Monomer Industry in tuttu u mondu

A capacità totale di a capacità glubale di monomeru di acetate di vinile hè stata valutata à 8,47 milioni di tunnellate annu (mtpa) in 2020 è u mercatu hè previstu di cresce à un AAGR di più di 3% durante u periodu 2021-2025.Cina, Stati Uniti, Taiwan, Giappone è Singapore sò i paesi chjave in u mondu chì cuntanu più di 80% di a capacità totale di Vinyl Acetate Monomer.

Trà e regioni, l'Asia-Pacificu guida cù a più grande cuntribuzione di capacità in u mondu in i prossimi cinque anni, seguita da l'America di u Nordu, l'Europa, u Mediu Oriente, l'ex Unione Sovietica è l'America di u Sud.Trà e regioni, l'Asia-Pacificu cunduce cù e più grande capacità addizioni per a nova custruzzione è espansione di i prughjetti di monomeru di acetate di vinile esistenti da 2025. L'Europa seguita dopu cù l'espansione in a regione hè prevista per aghjunghje una capacità di 0.30 mtpa da un prughjettu annunziatu. .China Petrochemical Corp hà avutu a più grande capacità, è a più grande cuntribuzione di capacità era da Sinopec Great Wall Energy Chemicals Lingwu Vinyl Acetate Monomer (VAM) Plant.Sinopec Great Wall Energy Chemicals Lingwu Vinyl Acetate Monomer (VAM) Plant, Celanese Corporation Nanjing Vinyl Acetate Monomer (VAM) Plant, è Sinopec Sichuan Vinylon Works Chongqing Vinyl Acetate Monomer (VAM) Plant 2 sò i principali impianti VAM attivi in ​​u paese.

Chì sò a dinamica di u mercatu in u mercatu glubale di monomeru di acetate di vinile?
In l'Asia-Pacificu, l'acetossilazione di l'etilene hè u prucessu di produzzione dominante utilizatu per a produzzione di Monomeru di Vinyl Acetate.Hè seguita da Acetylene / Acetic Acid Addition.E piante chjave chì utilizanu l'acetossilazione di l'etilene sò u CCD Singapore Jurong Island Vinyl Acetate Monomer (VAM) Plant, Dairen Chemical Corporation Mailiao Vinyl Acetate Monomer (VAM) Plant 2, è Celanese Corporation Nanjing Vinyl Acetate Monomer (VAM) Plant.I pianti chjave chì utilizanu Acetylene / Acetic Acid Addition sò Sinopec Great Wall Energy Chemicals Vinyl Acetate Monomer (VAM) Plant, Sinopec Chongqing SVW Chemical Co., Ltd Vinyl Acetate Monomer (VAM) Plant.
In l'America di u Nordu, l'acetossilazione di l'etilene hè l'unicu prucessu di produzzione utilizatu per a produzzione di monomeru di acetato di vinile.Tecnulugia Celanese VAM hè a tecnulugia dominante utilizata per a produzzione di Monomeru di Vinyl Acetate.Hè seguita da DuPont VAM Technology, è LyondellBasell VAM Technology.E duie piante chì utilizanu Celanese VAM Technology sò Celanese Corporation Clear Lake Vinyl Acetate Monomer (VAM) Plant, è Celanese Bay City Vinyl Acetate Monomer (VAM) Plant.L'unica pianta cù DuPont VAM Technology hè Kuraray America La Porte Vinyl Acetate Monomer (VAM) Plant.L'unica pianta chì usa LyondellBasell VAM Technology hè LyondellBasell La Porte Vinyl Acetate Monomer (VAM) Plant.

Trà e regioni, l'Europa ghjoca un rolu vitale in capex globale in l'industria di Vinyl Acetate Monomer.Più di $ 193.7 milioni seranu spesi nantu à i prughjetti VAM pianificati è annunziati trà 2021 è 2025. Serà passatu nantu à un prughjettu annunziatu, INEOS Group Hull Vinyl Acetate Monomer (VAM) Plant 2. U prugettu hè previstu di inizià a produzzione di VAM in 2024. L'Asia-Pacificu seguita cù $ 70,9 milioni da spende in prughjetti VAM pianificati è annunziati trà 2021 è 2025.

Quali sò e regioni chjave in u mercatu globale di monomeru di acetato di vinile?
E regioni chjave per a capacità glubale di monomeru di l'acetate di vinile sò l'Asia-Pacificu, u Mediu Oriente, l'America di u Nordu, l'ex Unione Sovietica, l'America di u Sud è l'Europa.L'Asia-Pacificu guida cù a più grande cuntribuzione di capacità in u mondu seguita da l'America di u Nordu è l'Europa.In 2020, in Asia-Pacificu;Cina, Taiwan, Giappone, Singapore è Corea di u Sud eranu i paesi chjave chì contavanu più di 90% di a capacità VAM tutale di a regione.Dintra l'Europa, a Germania era l'unicu cuntributore.In l'America di u Nordu, i Stati Uniti cuntavanu tutta a capacità.

Trà i primi 10 paesi, l'India guida cù i più grandi addizioni di capacità seguita da a Cina è u Regnu Unitu. Hè previstu di inizià a produzzione di Vinyl Acetate Monomer in 2022 mentre chì per u Regnu Unitu, a cuntribuzione di capacità serà da un prughjettu annunziatu, INEOS Group Hull. Vinyl Acetate Monomer (VAM) Plant 2, è s'aspittava à vene in linea in 2024. In 2020, Cina, Taiwan, Giappone, Singapore è Corea di u Sud eranu i paesi chjave in l'Asia-Pacificu, a Germania hè l'unicu paese chì cuntà tutta a capacità. in a regione di l'Europa, l'Arabia Saudita è l'Iran anu cuntatu a capacità tutale di acetate di vinile monomeru di a regione di u Mediu Oriente, i Stati Uniti sò l'unicu paese chì cuntene a crescita di capacità tutale in a regione di l'America di u Nordu, Russia è Ucraina e sò i soli paesi in a regione di l'antica Unione Sovietica chì cuntava a capacità VAM tutale di a regione.

Quali sò i paesi chjave in u mercatu glubale di monomeru di acetato di vinile?
Trà i paesi chjave, a Cina hà guidatu cù a più grande cuntribuzione di capacità in u mondu seguita da i Stati Uniti, Taiwan, Giappone, Singapore, Germania è Corea di u Sud.In u 2020, a Cina, i Stati Uniti, Taiwan, u Giappone è Singapore eranu i paesi chjave in u mondu cuntendu più di u 80% di a capacità totale di monomeru di acetate di vinile.À mezu à i paesi chiavi, China hà guidatu cù a più grande cuntribuzione di capacità in u mondu, è a cuntribuzione di capacità principale hè da a pianta, Sinopec Great Wall Energy Chemicals Lingwu Vinyl Acetate Monomer (VAM) Plant.A cuntribuzione di capacità principale per i Stati Uniti era da a pianta di acetate di vinile monomeru (VAM) di Celanese Corporation Clear Lake, mentre chì, per Taiwan, a cuntribuzione di capacità principale era da a pianta 2 di Dairen Chemical Corporation Mailiao Vinyl Acetate Monomer (VAM).


Tempu di Postu: Aug-04-2022