banner

Sinopec Great Wall inizia una nova pianta VAM in Cina

Sinopec Great Wall Energy and Chemical Co hà iniziatu a so nova pianta di monomeru di acetate di vinile (VAM) iniziata u 20 d'aostu 2014. Situata in Yinchuan, Cina, a pianta hà una capacità di produzzione di 450 000 mt / annu.
in uttrovi 2013, u top raffinatore asiaticu Sinopec Corp hà vintu l'appruvazioni iniziale da u primu pianificatore ecunomicu di a Cina per un pianu di custruisce una raffineria è un cumplessu petrochimicu di USD 10 miliardi in Shanghai.Cina, u più grande importatore nettu di petroliu in u mondu, hè prubabile di aghjunghje 3 milioni di barili per ghjornu, o un quartu di a nova capacità di raffinazione, trà u 2013 è u 2015 per alimentà a crescita ecunomica, i funzionari di l'industria è i media cinesi stimanu.

Cusì, Sinopec hà iniziatu a pianificazione formale per a raffineria di 400 000 barili per ghjornu è un prughjettu di etilene di 1 milione di tunnellate à l'annu in un pianu per frenà a contaminazione trasferendu una vechja pianta à u latu sudu di Shanghai.
Sinopec Corp. hè una di e più grandi cumpagnie energetiche è chimiche integrate cù operazioni upstream, midstream è downstream.A so capacità di raffinazione è di etilene hè u numeru 2 è u 4 in u mondu.A Cumpagnia hà 30 000 rete di vendita è distribuzione di i prudutti di l'oliu è di i prudutti chimichi, e so stazioni di serviziu sò avà u terzu più grande in u mondu.


Tempu di Postu: Aug-04-2022