banner

A mancanza di VAM in Europa aggravata da dichjarazioni di forza maiò di i Stati Uniti

U mercatu di l'Europa si secca in fronte di parechje forza maiò
I cumpratori scramble per u pruduttu in u mercatu strettu
A dumanda sana ancu prima di i curtailments di supply
TIGHT MARKET DRIVING DEMAND
Spot hè difficiule di surghjente perchè i clienti cercanu di cumprà volumi massimi di cuntrattu in un mercatu digià strettu.

"[I] dichjarazioni di forza maiò aghjunghjenu più pressione nantu à un mercatu digià seccu.I clienti dumandanu à aumentà à a fine alta di l'impegni contractuali è cercanu di precaricare i so volumi perchè i so piani sò spargugliati ", disse un venditore.
Mentre a dumanda di l'utilizatori finali hè bona, cù l'attrazione di a stagione di vernici è rivestimenti, ci hè un sensu di prudenza trà e nutizie macroeconomiche pessimiste.
"Tutti sò assai prudenti per vede ciò chì succede in termini di dumanda", disse un cumpratore."I sacchetti di e persone sò stati colpiti è qualcosa deve dà à un certu puntu".
IMPORTA SFIDE PER RESTANZE
L'acquisti recenti di l'Europa di prudutti da l'Asia, per cumpensà a stretta di u primu quartu in i Stati Uniti è da i Stati Uniti, aghjunghjenu a difficultà di truvà volumi freschi da l'Asia.
"L'Europa hè sempre assai interessante, ma l'Asia hè ugualmente interessante cum'è mercatu.A dumanda ci hè estremamente sana ", disse un trader."Veremu chì u pruduttu in Asia resta in Asia, è menu flussu in Europa".

E valutazioni di quantu longu a situazione di forza maiò in Celanase continuerà varià, è a forza maiò nantu à l'acidu aceticu di materia prima in INEOS crea ancu più tensione in i mercati mundiali.
Cù tante limitazioni à a produzzione di i Stati Uniti, hè improbabile chì l'Europa vede novi impurtazioni in u cortu termini.
Ogni pruduzzione potenziale seria assorbita immediatamente da u mercatu lucale.
VAM hè un intermediariu utilizatu per fà vernici, filmi è tessili, è ancu plastichi.


Tempu di Post: 13-May-2022